زیباترین زن جهان سال 2013....
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



.

.

.

.

.

.

 

.

شوخی کردم بخدا...اینه!


نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل اخلاقی پور
ساعت13:39---25 تير 1392
آبجی گلم . یه دونه ای . خیلی خیلی دوستت دارم .
ایشاا... هر چی از خدا می خوای بهت بده و توی زندگیت موفق و خوشبخت باشی .
وبم اینه آدرسش .


abolfazl
ساعت0:37---25 تير 1392
چه میدونم . اگه ناراحتت کردم یا بهت دروغ گفتم یا پشت سرت غیبت کردم یا اذیتت کردم یا مشخره ات کردم یا بهت تهمت زدم یا ....

کلا با همه ی این شرایط . شاید انجام نداده باشم و شایدم انجام داده باشم . حلالم می کنی از ته قلب ؟
پاسخ:حلالت کردم


abolfazl
ساعت23:02---24 تير 1392
از ته قلب ؟
پاسخ:آره خب مگه چیکار کردی که نخام حلالت کنم....!


NiL0o
ساعت12:09---24 تير 1392

يني رنگه چشاش توووو حلقم


امیر
ساعت15:44---20 تير 1392
چه خوشگله
......

..

.
.


شیدا
ساعت11:17---20 تير 1392




آپ شدم ! بدو بیا !



____*##########*

__*##############

__################

_##################_________*####*

__##################_____*##########

__##################___*#############

___#################*_###############*

____#################################*

______###############################

_______#############################

________=##########################

__________########################

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________=#######*

_________________######

__________________####

__________________###

___________________#
پاسخ:اومدم


♣ ™Ehs@n ♣
ساعت0:39---19 تير 1392
سلام آجی تسلیت میگم...

ایشالا غم آخرت باشه


♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت23:11---18 تير 1392
چشاش خوشگله
پاسخ:شرمنده پدربزرگم فوت کرده نتونستم ....


***توت فرنگی***
ساعت20:01---17 تير 1392
سیلوم اجی محدثه جووون!
خوشگله...ولی چشاش...
خوبه...در کل
چخبرا دانشجو؟ کم پیدایی ؟


خآنوم گُل.سَمیرآ
ساعت15:30---17 تير 1392
بدترین قسمت زندگی ، انتظار کشیدن است

اما ...

بهترین قسمت زندگی

داشتن کسی است که

ارزش انتظار کشیدن داشته باشد ... !!!
محدثه جونم مرسی ک سر زدی با یه دوست دیگم اشتباه گرفتمت اخه اونم اجی محدسس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج